A háztól – házig szerviz futár szolgáltatásunk megrendelését követő napon, a GLS futárunk felkeresi önt a megadott címen a feladó cimkét viszi magával.
Önnek csak annyi a dolga, hogy alaposan csomagolja be a sérült készüléket, és adja át a futárnak.
Amint a készüléke megérkezik hozzánk ,elkezdjük az átvizsgálását.
Javítási árajánlat elfogadása után pedig a javítást.
És már küldjük is vissza a feladó címére, ahol a GLS futártól veheti át, utánvételelesen készpénz, vagy bankkártya.
A GLS futárnak kiszállításkor vagy csomagfelvételkor utánvéttel készpénzzel vagy bankkártyával.
Bolti személyes átvételkor készpénzben/bankkártyával/illetve átutalással.
Készleten, raktáron lévő szerviz alkatrészek esetén a szervizelés azonnal elkezdjük és (általában 1 munkanapon belül) logisztikai partnerünk a GLS házhoz szállítja.
Abban az esetben, ha a termék külső készleten van a várható szervizelési és szállítási idő: 3-7 munkanap.