Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

MIRE VONATKOZIK A GARANCIA?

Nem kapcsol be, nem tölthető, eldobja a hálózatot, foltos a kijelző, nem működik megfelelően a wifi, halk a hangszóró, nem működnek a gombok, nem megfelelő a kijelző érzékenysége, nem működik a mikrofon a készüléken és továbbiakban minden olyan hibajelenség, amely zavaró lehet a napi használatban. Amennyiben a szerviz vízkárt fedez fel a készülékben szétszerelés közben és ezt dokumentálják, abban az esetben összeszerelés után elképzelhető, hogy a készülék nem fog működni (amennyiben működött szervizbeküldésénél). Ebben az esetben felelősséget nem tudunk vállalni. Fontos: ázott, törött vagy külső behatást ért készülék, illetve nem engedélyezett szoftveres módosítás azonnali garanciavesztést von maga után.

HOGYAN TUDOM ÉRVÉNYESÍTENI A KITERJESZTETT GARANCIÁT?
Második évtől is minket kell keresni az adott problémával, bevizsgálást követően pedig a szerviz szakvéleményt állít ki. Amennyiben szoftveres problémát tár fel, abban az esetben a garancia érvényesíthető. Hardware-es probléma esetén pedig a garancia ebben az esetben nem érvényesíthető és térítés ellenében tudjuk vállalni a készülék szervizelését.

HOL ÉRVÉNYES A GARANCIA?
A garancia a vásárlás napján aktiválódik és kizárólag az iszakishop.hu (mint szolgáltató-nál) érvényesíthető.

MIRE NEM VONATKOZIK A GARANCIA?
A garancia kizárólag a készülékre vonatkozik, az Apple termékeknél a kiegészítőkre is, amennyiben nincsen rajtuk külső sérelem, más gyártók termékeinél pedig korlátozott esetekben (például: sorozatgyártási hibák), a gyártók által előírt garanciális lépések a követendőek.

A SZÁMLÁT MEG KELL ŐRIZNI?
A garancia csak számlával érvényesíthető, mivel ez tartalmazza a készülék imei számát, ezért a jótállás idejéig meg kell őrizned azt! A garanciajegy elvesztése, átírása, módosítása a garancia megszűnésével jár!

MI SZÜKSÉGES A GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉSHEZ?
A szervizbe komplett készüléket kell beküldenünk, ezért a garanciális javításnál szükségünk van a garanciajegyre valamint készülékre és annak minden tartozékára (gondosan becsomagolva, nem szükséges a gyári doboz). A készülék forgalmazóhoz való visszajuttatásáról minden esetben telefonos egyeztetés után az ügyfél gondoskodik. Kizárólag sértetlen és nem utánvétes csomagot veszünk át. A készüléket a javítás után díjmentesen visszaküldjük a postázási címedre.

LEHET CSERÉLNI A KÉSZÜLÉKET?
Vásárlástól számított 72 órán belül van lehetőség a készülék cseréjére, amennyiben rendeltetésszerű használat mellett hibája keletkezik. A csere feltételei: A termék sérülésmentes – nem lehet ázott, ütődés, fizikai és/vagy mechanikus sérülés, töltő csatlakozó sérülése-deformáltsága, illetve leszakadása a panelről, melynek következtében nem tölt a készülék. A gyári szoftvert nem lehet módosítani, törölni, feltörni vagy otthoni szoftverfrissítésből fakadó szoftverhibás (pl.: a készülék nem kapcsol be). Bármelyik feltétel hiánya esetén a terméket kizárólag javításra tudjuk átvenni és cserére nincsen lehetőség. 72 óra elteltével a termékre javítási garancia vonatkozik a fent említett feltételekkel.