Ha kérdésed lenne Tel: +36205157373

Szerviz Futár

Az oldalunkon megrendelt szervizfutár szolgáltatásunk folyamatásról az alábbiakban tájékoztatunk.




Hogyan adhatom fel hozzátok a csomagot?

A háztól – házig szerviz futár szolgáltatásunk megrendelését követő napon, a GLS futárunk felkeresi önt a megadott címen a feladó cimkét viszi magával.

Önnek csak annyi a dolga, hogy alaposan csomagolja be a sérült készüléket, és adja át a futárnak.
Amint a készüléke megérkezik hozzánk ,elkezdjük az átvizsgálását.
Javítási árajánlat elfogadása után pedig a javítást.
És már küldjük is vissza a feladó címére, ahol a GLS futártól veheti át, utánvételelesen készpénz, vagy bankkártya.



Hogyan fizethetem ki a javítás árát?

A GLS futárnak kiszállításkor vagy csomagfelvételkor utánvéttel készpénzzel vagy bankkártyával.
Bolti személyes átvételkor készpénzben/bankkártyával/illetve átutalással.


Mikor vehetem át a megjavított készülékemet?


Készleten, raktáron lévő szerviz alkatrészek esetén a szervizelés azonnal elkezdjük és (általában 1 munkanapon belül) logisztikai partnerünk
GLS házhoz szállítja.
Abban az esetben, ha a termék külső készleten van a várható szervizelési és szállítási idő:
3-7 munkanap.


Mennyibe kerül a kiszállítás?

 

A házhoz szállítás díja GLS futárszolgálattal: 2.500 Ft


 

Szerviz használati feltételek

 

 

  1. A készüléken lévő szoftverekért, adatokért (az adathordozók, memóriakártyák tartalmáért) semminemű felelősséget nem tudunk vállalni. Ezért kérjük, minden esetben mentse le fontos, vagy pótolhatatlan adatait mielőtt készülékét javításra leadja, mivel az a szervizeljárás során megsérülhet vagy elveszthet.
     
  2. Az átvétel során nem látható, nem tapasztalható, illetve nem jelzett hibák rögzítése nem zárja ki azok átvételkori meglétét, mechanikai sérülést szenvedett eszközök még abban az esetben is, ha külső sérülés nem látható rajtuk és az eszköz működőképes a belső integrált áramkörök sérülése következtében működésképtelenné válhatnak.Ilyen esetekben a Szolgáltató a felelősséget nem vállalja.
     
  3. A szolgáltatás elkészüléséről (javítási árajánlat, vagy a javítás elkészülte) az átvétel során rögzített elérhetőségeken (telefon, email) értesítjük a Megrendelőnket. Az első értesítést követő 30 napig az Átvételi elismervényen szereplő tételeket díjmentesen tároljuk. Ezt követően a tételeket értékesíthetjük, mely után a munkadíjat, a tárolási költséget valamint 10% kezelési költséget vonunk le. Amennyiben a Megrendelő nem elérhető, a harmadik sikertelen értesítési kísérlet időpontjától számítandóak a fenti határidők. Az első értesítést követő 30. nap után amennyiben a készüléket Megrendelő nem veszi át, lebontásra kerül.
     
  4. A készülék minden esetben (bevizsgálás és egyéb javítás esetén is) legkorábban a Szolgáltató által megjelölt időpontban vehető át.
     
  5. Készüléket csak az átvételi elismervény ellenében áll módunkban kiadni. Az elismervény elvesztése, megsemmisülése, vagy olvashatatlanná válása esetén csak akkor áll módunkban visszaadni, ha az átvevő személyi igazolványával igazolt módon megegyezik az elismervényen szereplő Megrendelővel. Amennyiben ez nem bizonyítható vagy az átvevő megtagadja az azonosítást, a készüléket csak annak a személynek áll módunkban kiadni, aki tulajdonjogát igazolni tudja. (Pl.: nyugtával, számlával; cég esetén a vásárlást igazoló nyugta vagy számlán felül a cég képviseleti jogának igazolásával; nem első tulajdonos estén az adásvételi szerződések megszakítatlan láncolatával. (A telefonomért jöttem, benne vagyok a gépben, mondom a nevem stb. igazolás sajnos nem elégséges).
     
  6. Ha a Megrendelőnek nincs módja személyesen átvenni a készüléket, megbízottjának szabályos Meghatalmazással kell rendelkeznie.
     
  7. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a nem a Szolgáltató által beszerzett beszerelt alkatrészekre, valamint a szolgáltató által beszerzett, de azt más szolgáltató esetleg megrendelő általi beépítésre szavatosságot nem vállal.
     
  8. Szolgáltató által kiadott Munkalap a Kormányrendelet hatálya alá tartozó esetekben jótállási jegynek is minősül, mely jótállási jegyben foglaltak a fogyasztónak a törvényből eredő jogait nem érintik. A jótállási igény a “Munkalappal” érvényesíthető.
     
  9. Szolgáltató Apple Független Szerviz Szolgáltatóként (IRP) eredeti Apple alkatrészeket, szerszámokat és gyári diagnosztikai rendszert használ a javítások során.
    A javítások megfelelnek az Apple szigorú minőségi elvárásainak.
    A beépített alkatrészekre Apple Független Szerviz Szolgáltatóként (IRP) az iSzaki Shop vállal garanciát.
    A készülékre az Apple nem vállal garanciát!

     
  10. A jótállási jegy átadása és kitöltése önmagában nem eredményezi a 249/2004. (VII.27.) Kormányrendelet szerinti, illetőleg bármilyen egyéb önkéntes jótállás vállalását, amennyiben a Megrendelő a Ptk. Szerint nem minősül fogyasztónak, illetve amennyiben a szervizmunkát a szerviz szavatosság, vagy jótállás keretében végezte.
     
  11. A szerviz szolgáltatás megrendelése személyesen vagy online felületen történik a szervizpontban.
    Aláírásával nyilatkozik, hogy a szerviz szolgáltatásunk feltételeit elfogadja, mely fizetési kötelezettséget von maga után.
    Megrendelő cégünk által kiállított elektronikus ÁFA-s számlát befogadja, melyet teljesítésekor a megadott e-mail címre automatikusan kiküldünk.