Az oldalunkon megrendelt szervizfutár szolgáltatásunk folyamatásról az alábbiakban tájékoztatunk.

Hogyan adhatom fel hozzátok a csomagot?
A háztól – házig szerviz futár szolgáltatásunk megrendelését követő napon, a GLS futárunk felkeresi önt a megadott címen a feladó cimkét viszi magával.
Önnek csak annyi a dolga, hogy alaposan csomagolja be a sérült készüléket, és adja át a futárnak.
Amint a készüléke megérkezik hozzánk ,elkezdjük az átvizsgálását.
Javítási árajánlat elfogadása után pedig a javítást.
És már küldjük is vissza a feladó címére, ahol a GLS futártól veheti át, utánvételelesen készpénz, vagy bankkártya.
Hogyan fizethetem ki a javítás árát?
A GLS futárnak kiszállításkor vagy csomagfelvételkor utánvéttel készpénzzel vagy bankkártyával.
Bolti személyes átvételkor készpénzben/bankkártyával/illetve átutalással.
Mikor vehetem át a megjavított készülékemet?
Készleten, raktáron lévő szerviz alkatrészek esetén a szervizelés azonnal elkezdjük és (általában 1 munkanapon belül) logisztikai partnerünk
GLS házhoz szállítja.
Abban az esetben, ha a termék külső készleten van a várható szervizelési és szállítási idő:
3-7 munkanap.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A házhoz szállítás díja GLS futárszolgálattal: 2.500 Ft