Szerviz szolgáltatásunkkal kapcsolatos garanciális feltételek

  • Szolgáltató: iSzaki KFT 4400 Nyíregyháza Nád út 31.47. E 1/10.
  • Adószáma:25544648-2-15
  • Cégjegyzék száma: 15-09-083462
  • Forint számlánk: 11600006-00000000-99205878 (Erste Bank Zrt.)

Szervizünk statisztikái kimagasló a hazai szervizek között: A javítási arány 98%-os,
miszerint az ügyfelek majdnem minden szervizelési problémára azonnali – vagy elfogadható időn belül történő -,
érdemi megoldással tudunk szolgálni.
A javítás utáni meg(nem)hibásodási arány kiemelkedően magas (97-98%), melynek alapján
ügyfeleink a legmegbízhatóbb hazai okostelefon szervizek közé sorolnak minket.

Szervizünk szakmai felkészültségének és állandó alkatrész készletünknek köszönhetően a javítások nagy része (90%-a) a helyszínen megvárható.
Az iSzaki Shop kiemelkedő módon felszerelt a professzionális eszközök és szerszámok tekintetében, illetve szervizeseink napra készen
és a legmodernebb eljárások alapján dolgoznak.
Ezek meglétét nélkülözhetetlennek tartjuk a gyors és precíz munkavégzéshez.
Szervizünk kiemelkedően nagy figyelmet fordít a beszerzett alkatrészek minőségére is, amivel időt, energiát és pénzt spórolunk
ügyfeleink és saját magunk részére egyaránt.


Az alábbi táblázat tartalmazza, melyik javításra mennyi garanciát vállalunk:

Kijelző csere 6 hónapAkkumulátor csere 6 hónapAlaplapi javítások (Level 3) 1 hónap

Szoftveres javítás, Folyadékkáros készülék javítása nincs garancia.

Mi az iSzaki Shop -nál a különböző típusú garanciákat nyújtunk, attól függően, hogy milyen javításra vagy milyen alkatrészre van épp szükség.
Az iSzaki Shop garancián túli szervizként nincs kapcsolatban egyik gyártóval sem, ennek megfelelően szolgáltatásunk érvénytelenítheti a gyártói garanciát.

Ha ezt el szeretné kerülni, vigye el a készülékét közvetlenül a gyártóhoz.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a gyártó garanciája nem terjed ki az eszközön okozott véletlen károkra, beleértve a folyadékkárosodást, illetve törést is.

Gyakori kérdések és válaszok

Mire vállalunk garanciát?

Az iSzaki Shop garancia egy adott készülékhez és egy bizonyos ügyfélhez kapcsolódik, amelyet egyedi IMEI vagy sorozatszámmal és az ügyfél személyes adataival azonosítja rendszerünk. A garancia az eredeti hibára és az általunk kicserélt / javított alkatrész ismételt meghibásodására vonatkozik garancia időn belül, azonban ha további hibák merülnek fel, a garancia nem vonatkozik rá.

Továbbá, a garancia nem terjed ki a véletlen károkra, és a tulajdonoscsere nem hosszabbítja meg a garancia idejét. Ha egy korábban megjavított eszközével kapcsolatos jótállási problémát észlel, minden tudásunk szerint megpróbáljuk megjavítani a problémát díjmentesen. Garanciális javítás esetén a készüléket pár napra bent tartjuk szervizünkben, hogy kizárhassuk az esetleges más jellegű hibát, ami feltétele a díjmentes garanciális javítás elvégzésének.
Abban az esetben, ha egy alkatrész megrendelésére van szükség a készülék garanciális javítása érdekében, az iSzaki Shop vállalja, hogy legkésőbb 60 napon belül beszerzi azt, ellenkező esetben visszatérítjük az eredeti javítás teljes vételárát.

Mire nem vállalunk garanciát?

Az átvétel során nem látható, nem tapasztalható, illetve nem jelzett hibák rögzítése nem zárja ki azok átvételkori meglétét, mechanikai sérülést szenvedett eszközök még abban az esetben is, ha külső sérülés nem látható rajtuk és az eszköz működőképes a belső integrált áramkörök sérülése következtében működésképtelenné válhatnak: flex kábelek, Touch ID, face ID.
Ilyen esetekben a Szolgáltató a felelősséget nem vállalja.
Szolgáltató kizárja a felelősséget a közvetett és/vagy következménykárok vonatkozásában, továbbá az elmaradt hasznokért, illetve a használatkiesésből eredő esetleges károkért is.
Beázott készülékek javítása esetén előfordulhat egyéb rejtett hiba megjelenése, melyre a Szolgáltató a felelősségét kizárja.

Ilyen esetekben, ha a bevizsgálás során bármilyen probléma merül fel, azonnal kapcsolatba lépünk Önnel telefonon / e-mailben a további javításokkal kapcsolatos egyeztetés miatt.
Az iSzaki Shop javítása után a harmadik fél vagy bármely más fél által elvégzett javítások kizárják a iSzaki Shop garanciát.
Javítások során a készülékben saját etikett matricákat helyezünk el, amelynek megsértése bizonyítja az illetéktelen beavatkozást.
Javítások után a további vízzáró vagy ellenálló tulajdonsága a készüléknek nem garantálható.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez része a garanciális feltételeknek, de nem feltétlenül tartalmazza az Általános Szerződési Feltételeket.