Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szervizfutár szolgáltatás

Szervizfutár szolgáltatás országos lefedettséggel !

A felső menüpontok közül keresse ki a meghibásodott készülékét, és a meghibásodás fajtáját.
A kosárba gomb felett megtalálja a szerviz futár megrendelőt mint választható lehetőséget.
Jelölje be ezt is. Tegye a kosárba és töltse ki az adatokat. Majd adja le a megrendelését.
A megrendelése beérkezése után mi megrendeljük a GLS futárt, aki a megadott címen a következő munkanapon felkeresi önt.


A folyamat: Miután leadta a megrendelést a weboldalunkon..

1. Vegye le védőtokot, vegye ki a SIM kártyát, és kapcsolja ki a jelkódot a készülékeden. Ha nem tudja, akkor írja fel egy lapra, és tegye a csomagba a telefon mellé.
2. Tegye egy dobozba a készüléket, és csomagolja be alaposan a készüléket, úgy hogy ne mozogjon a szállítás alatt!
3. Másnap érkezik a GLS futár és felkeresi önt a megadott címen és telefonszámon.
4. Adja át neki a csomagot, és várja a hívásunkat!
5. Átvizsgálás után adunk egy javítási árajánlatot önnek.
6. Várja a megjavított telefont, és vegye át a GLS futárunktól. A dobozban mellékeljük a számlát, valamint a 6 hónap szerviz garanciát a kicserélt alkatrészre.